.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولیت جدید نیاز آذری در دانشگاه آزاد

کیومرث نیاز آذری، رئیس کمیته جذب استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه آزاداسلامی مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری، در حکمی از سوی کریم زارع مشاور ریاست دانشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس و دبیر کمیته جذب استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه آزاداسلامی مازندران  معرفی شدند.

بر اساس احکام صادره، کیومرث نیاز آذری دبیر هیئت امنا مازندران و  رئیس واحد ساری به عنوان رئیس کمیته جذب استعدادهای درخشان و نخبگان مازندران وعباس رضایی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مدیر پژوهش و فناوری واحد ساری، به عنوان دبیر کمیته جذب استعدادهای درخشان و نخبگان مازندران منصوب شدند.

بررسی، ارزیابی وامتیازدهی تخصصی فعالیت های علمی وآموزشی به اعضای باشگاه برابر آیین نامه ها، رسیدگی به تسهیلات، تشویق های اعضا در واحدهای استان از طریق حوزه تسهیلات ستاد مرکزی و ثبت الکترونیکی سوابق،آثار و مدارک از طریق سیستم پیوند باشگاه از جمله وظایف این کمیته در استان است.

به زودی از سوی رئیس کمیته جذب استعدادهای درخشان ونخبگان دانشگاه آزاداسلامی مازندران سه تن از معاونین آموزشی ، پژوهشی و دانشجویی دانشگاههای آزاد اسلامی مازندران به عنوان اعضای کمیته معرفی خواهند شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدوی جمنانی 25 دي 1392
جناب آقای دکتر نیازآذری انسان بزرگ و شایسته واندیشمندی است که در تمام سطوح مدیریتی همواره پرتلاش و صادق و فداکار بودند و ایشان در هر مسئولیتی قرار گیرند به بهترین وجه ممکن موجب رشد و بالندگی و سرفرازی آنجا میشوند و صد حیف که از این مدیر شایسته و لایق برای توسعه و آبادانی و پیشرفت استان مغموم و محروممان بسیار کم بهره گیری میگردد امیدوارم یک روزی به این حقیقت واضح برسیم تا از این ظرفیت بزرگ و ارزشمند به درستی استان بهره مند شود با درئد و سلام به همه ی خادمین صدیق و صالح . م . م . جمنانی
نا شناس 26 دي 1392
مبارک باشد!! برازنده ایشون هست!
عبداللهي 26 دي 1392
بسيار عالي است . ج . عبداللهي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.